wtorek, 1 sierpnia 2017

PIERWSZY POST NA TYM BLOGU


Witajcie na moim blogu!
Cześć, z tej strony Zuzia i witam na moim nowym blogu! Moja przygoda z blogowaniem nie rozpoczęła się dzisiaj, lecz w styczniu 2016 roku. Postanowiłam, że zacznę wszystko od początku i tak oto powstał mój nowy blog! Interesuję się grafiką komputerową, a moją największą pasją jest koszykówka. Wte wakacje staram się jak najwięcej trenować, ale również pracuję w niedziele.
Na tym blogu będę starała się łączyć modę z grafiką komputerową, zobaczymy jak to wyjdzie :)
Na dole będziecie mieli parę moich prac graficznych. 








Jeżeli chcecie, abym wykonała dla was wygląd bloga, lub jakąś grafikę dajcie znać i napiszcie do mnie maila. Odpisuję w ciągu 8h ;*


3 komentarze:

  1. love your blog!

    would you like to follow each other via GFC? let me know on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w prowadzeniu tego bloga! Buziaki :*
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny pomysł na prowadzenie bloga.Powodzenia!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń